Albert Heijn nodigt een selectie van klanten (met een geregistreerde Bonuskaart) uit om mee te gaan naar een Delhaize vestiging in Antwerpen. Ze krijgen daar een rondleiding door de winkel, een lunch en een proeverij. AH wil van de 'verkenners' vernemen welke Belgische producten ze graag in de Nederlandse winkels zouden willen zien. Deze producten maken kans op een plek in het schap bij de Nederlandse Albert Heijn-winkels. Via een link in de uitnodiging kunnen de benaderde Bonuskaarthouders per e-mail aangeven waarom zij mee willen naar Antwerpen.
LMK - AH-klant kiest Delhaize-producten
Lees ook
-
26
+‘Ahold Delhaize schaadt klimaat voor €119 miljard’ - vind jij dat ook? 11 nov 2022
-
0
+Belgische fiscus hoopt op €380 miljoen van Ahold Delhaize 8 aug 2021
-
3
+Albert Heijn rekt de markt op van €38 naar €65 miljard 13 dec 2018
-
1
+‘Nederlandse’ kortingen lokken Belgen hun Delhaize weer in 9 mei 2018
-
1
+Albert Heijn bereikt recordmarktaandeel in Nederland 25 jan 2018
-
0
+Webshopprijzen Albert Heijn lager in Nederland dan in België 24 okt 2017
- 0 Belgische Albert Heijn-winkels onverkoopbaar 30 jan 2017
- 0 AH-producten in Delhaize-schappen 4 okt 2016
- 1 AH neemt Delhaize-toppers op in assortiment 5 sep 2016
- 0 Mededingingsautoriteit verplicht Ahold Delhaize tot afstoten winkels 22 feb 2016
Gedroogde paddestoelen (cepes en trompetjes van de dood).
Liebig vleesextract in wit glazen flesje.
Konijn met pruimen (kant en klaar).