De organisatoren van het foodtruck-festival Rollende Keukens dagen Unilever voor het gerecht. In BNR Zakendoen zegt Igor Sorko van Rollende Keukens dat Unilever "in het geheim etenswaren heeft verkocht op het festival". Op het bewust sponsorloze festival zijn grote partijen per definitie niet welkom. "We vragen een schadevergoeding van 100.000 euro aan ze", zegt Sorko. Volgens hem heeft Unilever welbewust gebruik gemaakt van het handelsmerk Rollende Keukens terwijl de levensmiddelenproducent er van op de hoogte was dat dit niet was toegestaan.
Lees ook
- 0 Markt begrijpt strategie Unilever onvoldoende 12 aug 2014
- 0 Duitsland wapent zich tegen insleep varkenspest 2 mrt 2014
- 20 Unilever lanceert duurzaamheidscampagne ‘Project Sunlight’ 22 nov 2013
- 0 First Lady start nieuwe campagne: Drink Up 14 sep 2013
- 11 Next checkt: ‘belang NL landbouw blijkt veel kleiner’ 10 dec 2012
#01.1 Dank voor de link, Jan Peter!
Hier ging het om.