Max Verstappen start een juridische procedure tegen onlinesuper Picnic vanwege de parodie met een Verstappen-lookalike in een commercial. Waar de geparodieerde Jumbo de lol van het Picnic-filmpje wel kon inzien, eist het management van Max Verstappen €350.000 van Picnic. "We willen voorkomen dat in de toekomst ook andere partijen misbruik maken van Verstappens rechten en aftasten hoe dat juridisch zit", aldus het management. Picnic, dat het gewraakte filmpje meteen offline haalde, heeft twee weken om een verweer op te stellen. Het originele Jumbo-filmpje, met de échte Max Verstappen, dingt donderdag mee naar de Gouden Loekie voor de beste commercial van 2016.
AD - Verstappen wil geld zien van Picnic na parodiefilmpje met lookalike
Lees ook
-
9
+Jumbo verliest marktaandeel, keerpunt in de ontwikkeling van de gele formule 9 apr 2023
- 0 Nooit meer rustig 28 apr 2021
-
0
+Verpakking Dip & Smeer’m lijkt te veel op die van Heks’nkaas 19 mrt 2020
-
3
+Jumbo laat Max Verstappen zingen in nieuwe kerstcommercial 7 dec 2018
-
0
+Picnic roept studenten rechten te hulp in Max-Verstappenzaak 17 okt 2018
-
0
+Max Verstappen-grapje kost Picnic €150.000 26 apr 2018
-
8
+Waarom hetzelfde potje mayo bij de Jumbo drie verschillende prijzen heeft 27 feb 2018
-
5
+Lookalike Picnic berokkent Max Verstappen geen reputatieschade 21 mei 2017
- 4 Online boodschappen doen groeit, maar blijft nichemarkt 8 jan 2016
- 0 Bezorgsuper Picnic richt zich op prijs Jumbo 16 nov 2015
Zullen we Red Bull en Max Verstappen ook eens juridisch aansprakelijk stellen voor de gezondheidsschade door de toegenomen consumptie van Red Bull dankzij hun gewetenloze promotie van deze schadelijke energy-drink. Zij hebben hun ziel aan de duivel verkocht.
In onderstaand verhaal zijn ook wat rekensommetjes over de schade van o.a. "frisdrank"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLjnFawbU1k5G5R-KinNF6YVJkCfrMN3hX
De link lijkt niet te werken, maar daar heeft Foodlog wel een oplossing voor.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLjnFawbU1k5G5R-KinNF6YVJkCfrMN3hX