Tijdens de AH Buitendag op Tweede Paasdag gingen zo'n 80.000 consumenten op bezoek bij 70 boeren, telers en leveranciers van Albert Heijn. Onder de deelnemende leveranciers waren aardappelen-, groente-, fruit- en bloementelers, (melk)veehouderijen, kaasboerderijen en een koekjesfabriek. Zij lieten door middel van rondleidingen, proeverijen en andere activiteiten zien "hoe ze iedere dag hun producten zo vers mogelijk in de schappen van Albert Heijn krijgen", aldus de Levensmiddelenkrant. De eerste editie van de AH Open dagen trok in 2012 85.000 klanten naar de boer.
Lees ook
-
10
+Dick Hordijk: ‘Consument overschat prijs die boer ontvangt’ 29 jun 2020
-
5
+Albert Heijn iets minder duurzaam als merk, maar wel duurzaamste supermarkt 18 apr 2019
-
34
+Markt laat pesticiden niet verdwijnen 12 sep 2016
- 0 “Albert Heijn profiteert van lage prijs berichtgeving in België” 2 apr 2014
- 0 Vlaamse premier roept AH op matje om prijzenslag 27 mrt 2014