Albert Heijn nodigt een selectie van klanten (met een geregistreerde Bonuskaart) uit om mee te gaan naar een Delhaize vestiging in Antwerpen. Ze krijgen daar een rondleiding door de winkel, een lunch en een proeverij. AH wil van de 'verkenners' vernemen welke Belgische producten ze graag in de Nederlandse winkels zouden willen zien. Deze producten maken kans op een plek in het schap bij de Nederlandse Albert Heijn-winkels. Via een link in de uitnodiging kunnen de benaderde Bonuskaarthouders per e-mail aangeven waarom zij mee willen naar Antwerpen.
LMK - AH-klant kiest Delhaize-producten
Lees ook
-
0
+Albert Heijn houdt boodschappen Belg betaalbaar 1 jun 2022
-
2
+Albert Heijn, Delhaize en Bol.com samen inzetten tegen Amazon en Lidl 25 nov 2020
-
14
+Korting op producten met Nutri-Score A en B bij Delhaize 12 sep 2019
-
8
+Ook bij Delhaize kun je voortaan duurzaam je Bol-pakketjes afhalen 14 jun 2019
-
1
+Ahold Delhaize maakt winst ondanks ‘slabakkende’ Belgische supers 28 feb 2018
-
0
+Voor eerste identieke huismerken kijkt AH bij Delhaize de kunst af 17 jan 2018
- 0 ‘Einde merk Albert Heijn in België mogelijk nabij’ 24 mrt 2017
- 0 Belgische Albert Heijn-winkels onverkoopbaar 30 jan 2017
- 0 Boer begreep prijsverschillen tussen Nederland en België niet 18 nov 2016
- 1 Ahold zet in op online groei en interactiviteit 20 aug 2015
Gedroogde paddestoelen (cepes en trompetjes van de dood).
Liebig vleesextract in wit glazen flesje.
Konijn met pruimen (kant en klaar).