De winnaars van de GfK Out of Home Formule Awards zijn bekend. De best gewaardeerde Out of Home formules van 2016 zijn Délifrance in het segment Coffee & Lunch en Kwalitaria in het segment Fastservice - voor het tweede jaar op rij. In de categorie On the Move sleepte Texaco de award binnen dankzij de nieuwe ‘Go Fresh’ formule. In het segment At Work scoort Hutten het best, met name op de gastvrijheid van de medewerkers. In totaal werden 68 foodservice formules door ruim 7.000 recente bezoekers beoordeeld op Beleving & Gastvrijheid, Prijs & Kwaliteit en Loyaliteit.
Lees ook
-
0
+Waarom er plaats is voor een Amsterdamse olijfoliecompetitie 3 jun 2022
-
0
+Klanten geven supermarkten een 7,39 als corona-rapportcijfer 29 jun 2020
-
0
+Calvé en Campina laten Pampers voorgaan als sterk merk 20 okt 2017
-
10
+Na 6 jaar heeft België weer een wereldkampioen in bonbons 18 okt 2017
- 0 Supermarktklant wil aantrekkelijke aanbiedingen 21 dec 2016
- 3 Helft Nederlanders wil beter kunnen koken 9 mrt 2016
- 0 Zondagsomzet groeit met ruim 20 procent 5 feb 2016
- 0 WK: 60 miljoen extra voor supermarkten, 40 voor cafés 17 jul 2014
- 0 Oranjegekte neemt toe - fabrikanten stoppen ermee 3 jul 2014
- 0 Consument bespaart en vermindert consumptie van snoep, snack & fris 14 mei 2013