FrieslandCampina gaat de samenwerking met Facebook intensiveren om consumenten wereldwijd van informatie te voorzien over zuivel. Roelof Joosten, CEO FrieslandCampina en Gary Briggs, CMO van Facebook, tekenden hiervoor een meerjarige partnerovereenkomst, schrijft het FD. De kennis en inzichten die beide partijen de afgelopen tijd samen hebben opgedaan wordt hierbij ingezet. "Samen met het Facebook team hebben wij geleerd hoe gezinnen informatie waarderen over voeding, zuivel en waar deze producten vandaan komen. Vooral als content op een persoonlijke, relevante en creatieve manier met de consumenten wordt gedeeld", aldus Joosten. Kostenoverwegingen spelen ook een rol: het is goedkoper om via Facebook mensen in allerlei uithoeken van de wereld te bereiken dan via tv-reclame.
Lees ook
- 4 Zeshonderd boeren ‘On the way to’ 25 jun 2019
-
0
+FrieslandCampina trekt oud merk nieuw biologisch jasje aan 23 mrt 2018
-
0
+FrieslandCampina versterkt partnership met Facebook 10 mei 2017
- 0 Zuivelconcerns leren Chinese koks met kaas koken 7 mrt 2017
- 0 FrieslandCampina zet Riedel te koop 1 mrt 2017
-
82
+FrieslandCampina doet wat regering weigerde 18 sep 2016
- 0 FrieslandCampina stuurt helft Belgische boeren naar concurrent 18 nov 2015
- 43 De lachende gezichten bij de halfjaarcijfers van Royal FrieslandCampina 27 aug 2015
- 2 Chinezen en ouderen functioneel gat in zuivelmarkt 3 apr 2015
- 0 Eerste Nederlandse melkveeboeren lid van Arla 15 mei 2014