HelloFresh klanten kunnen hun maaltijdbox verder afstemmen op persoonlijke voorkeuren en behoeften. Naast de reeds bestaande ‘Original’, ‘Family’ en ‘Veggie’ box, kunnen klanten kiezen voor een voorkeur op drie gebieden: calorie-inname, snel te bereiden recepten en ‘discovery’ gerechten voor avontuurlijke thuischefs. Volgens HelloFresh laat deze verdere 'personalisering' het aanbod beter aansluiten bij de behoeftes en levensstijl van hun afnemers. De maaltijdboxleverancier breidt het receptenaanbod uit. Klanten kunnen voortaan kiezen uit 10 in plaats van 9 recepten.
Lees ook
- 2 Minder klanten maar meer winst voor HelloFresh 10 aug 2023
- 1 Maaltijdbox vooral in trek bij jongeren 20 jul 2023
-
0
+HelloFresh ook succes als boodschappenbezorger 5 mei 2021
-
0
+HelloFresh groeit onstuimig door maar maakt nog altijd geen winst 15 mei 2018
-
3
+Beursgang HelloFresh gaat maximaal €357 miljoen opleveren 23 okt 2017