Dat meldt De Standaard. Begin april vroeg een 16-jarige Amerikaan via Twitter aan de Amerikaanse fastfoodketen Wendy’s hoeveel retweets hij nodig zou hebben om een jaar lang gratis kipnuggets te krijgen. Wendy’s antwoordde per ommegaande: 18 miljoen. "Consider it done", aldus de tiener. De 18 miljoen heeft hij nog niet gehaald, maar wel heeft hij het vorige record (de beroemde Oscar-uitreikingsselfie van Ellen DeGeneres) van ruim 3 miljoen retweets gebroken. Voor Wendy's alvast aanleiding $100.000 te doneren aan een goed doel.
Lees ook
- 1 Britten ruziën niet alleen over brexit, maar ook over chips 26 mrt 2019
- 1 Stop de persen: een week zonder nuggets! 4 feb 2019
-
19
+‘Voedingsadvies moet zich niet met duurzaamheid bezighouden’ 6 dec 2018
- 0 Twitter helpt verloop griepepidemie voorspellen 11 mei 2017
-
0
+Kipnugget-tweet heeft meeste retweets ooit 10 mei 2017