Na 30 jaar neemt Bavaria afscheid van de alom bekende slogan 'Zo, nu eerst een Bavaria'. Vandaag lanceert de bierbrouwer een nieuwe internationale campagne met als slogan: 'Welcome to the family'. Met deze nieuwe slogan wil Bavaria iedereen welkom heten bij de familie en het gevoel geven dat je erbij hoort, wie je ook bent en waar je ook vandaan komt, aldus het AD. De slogan zal wereldwijd gebruikt worden; 65% van het jaarlijks geproduceerde Bavaria-bier gaat naar het buitenland. "Bier verbroedert en brengt mensen samen. Uiteindelijk zijn we allemaal één familie," zegt topman Peer Swinkels.
AD - Nieuwe slogan Bavaria: Welcome to the family
Lees ook
- 0 Het ‘meest controversiële bier ter wereld’ krijgt 2e versie 13 jan 2015
- 0 Accijnsmaatregelen overheid ‘stimuleren illegale bierimport’ 4 jul 2014
- 0 Champagne: de meeste alcohol bij de minste calorieën 31 mrt 2014
- 0 Grolsch, Gulpener, Bavaria: groenste bieren van NL 21 nov 2013
- 0 Grolsch en Bavaria tegen openbreken horecacontracten 26 jul 2013