Dat beweert supermarktanalist John Karolefski in zijn voorspellingen voor 2017. Volgens hem kiezen supers voor 5 trends. Verdere digitalisering. Meer afrekenmethodes. Een gevarieerder aanbod. Meer maaltijoplossingen en verbeterde toegang tot productinformatie. Shoppers hebben volgens Karolefski steeds meer behoefte aan transparantie en verwachten dat ze meer toegang krijgen tot productinformatie. Het scannen van een barcode moet productinformatie over het gehele aanbod toegankelijk maken. Dat schrijft Shoppermarketingupdate. De winkelvloer raakt steeds verder gedigitaliseerd. Omdat millennials nadrukkelijk zijn opgegroeid met digitale mogelijkheden, zullen zij met hun mobieltje op zoek gaan naar de juiste aanbieding of op maat gesneden informatie.
Lees ook
-
1
+A-merken groeiden harder dan de markt, impulsaankopen bleven achter 29 mrt 2021
-
2
+Picnic-besteltoppers: Den Haag verslaat Amsterdam als avocadohoofdstad 20 aug 2020
- 0 Speciaalzaken met etenswaren weg 30 sep 2019
-
2
+Lidl belooft 2 keer per jaar een vleesloze folder aan Wakker Dier 23 mei 2018
-
0
+PLUS werkt aan ‘online menukaart’ 26 okt 2017