Dat meldt marketingonline. Het submerk Knorr stimuleert consumenten om vaker ‘een dagje zonder vlees’ te doen. Op alle Wereldgerechten en op de maaltijdmixen staan recepten voor vegetarische varianten. Ook staat op de verpakkingen welke duurzaam geteelde ingrediënten het product bevat. Unilever wil met zijn sterke pakjes en zakjes-merken voorzien in de toenemende behoefte aan duurzamere voeding. Vorig jaar bracht het bedrijf in samenwerking met de Vegetarische Slager al vegetarische gehaktballetjes in satésaus van Unox.
Lees ook
-
13
+Knorr breidt plantaardig ‘toekomstvoedsel’ uit 26 feb 2020
- 3 Instant-mie ‘grootste uitvinding van de 20ste eeuw’ 4 nov 2019
- 2 Baasje vegetarisch, beestje ook 20 feb 2019
-
1
+Unilever kapt met ‘sjoemel-influencers’ 21 jun 2018
-
2
+Knorr vertaalt jouw Instagramfoto’s in recepten, zelfs als je uit eten gaat 5 apr 2018