30 maart in de Media
Het nieuws van de dag, uit de (inter)nationale media. Zie jij nieuws wat hier nog niet staat? Zet het erbij!
Wat kan er beter aan Vinkje, het voedselkeuzelogo? De Stichting Ik Kies Bewust kondigde aan, daarover te willen praten met het publiek, Vinkje-critici incluis. De Consumentenbond reageerde met de campagne 'weg met Vinkje'. Op 21 april organiseert...
Wat kan er beter aan Vinkje, het voedselkeuzelogo? De Stichting Ik Kies Bewust kondigde aan, daarover te willen praten met het publiek, Vinkje-critici incluis. De Consumentenbond reageerde met de campagne 'weg met Vinkje'. Op 21 april organiseert...
Een lezeres zag reclame voor verse Amelandersaus op een groot billboard langs de A2 bij Zaltbommel. Ze ging zoeken en ontdekte hoe het zit: de verse dressing wordt gemaakt in Udenhout, Noord-Brabant. In een conservenfabriek. Daar stoort niemand zich...
Vorige week maakte Appelsientje bekend een reclamecampagne voor sinaasappelsap terug te trekken wegens misleiding. Hoewel RTL Z het feit een uitzending waard vond, zien diëtist Rob van Berkel en voedingsblogger Monique van der Vloed er nog weinig...