Molblog.nl maakt melding van Pauw & Witteman die afgelopen vrijdagavond Paul Rosenmoller en Ali B. interviewden. P&W hebben een probleem met P&A omdat de laatste gesponsord door Marsrepen, Cracottes en andere koekjes met te weinig vezels en teveel suiker een rap doet voor een gezonder leven. Zijn rap bleek naadloos aan te sluiten bij de die truc die Paul die al uithaalt sinds hij voorzitter is van het Convenant Overgewicht. Paul wilde kort geleden nog alles verbieden behalve het IKB logo, maar heeft zojuist een nieuwe uitvinding gedaan: druk gebarend vertelde hij dat we niet teveel eten, maar domweg te weinig bewegen. Alles mag dus weer. De eetjongens blij. Gezonde vezelloze suikeromzetten liggen weer in het verschiet. De snoepautomaten zijn gered.
Onze betrouwbare havenman heeft gesproken. Oud nieuws. Maar bovenal triest: hoe lang duurt het nog voor de burger definitief zijn vertrouwen in willekeurig welk gezondheidsbeleid van de overheid opzegt?

Bijzonder is de maatschappelijk verantwoorde oplossing van de molblogger die zich stoort aan het onovertuigende gestuntel van P&A: ze hadden die 2 vrolijke vrienden een Q&A moeten geven.

Zou dat dan maatschappelijk verantwoorde marketing wezen?
Dit artikel afdrukken