Zonnatura heeft op dit moment een campagne voor thee. 'Biologisch dat het lekkerder is'. We staan voor een raadsel.
In de serie Bushokjes & Bladen vandaag een reclame die iets heel raars lijkt te zeggen. Zou het echt waar zijn dat de reclamemakers lijken te willen zeggen dat eigenlijk biologisch niet lekkerder is, behalve dan in het geval van Zonnatura?
Daarom moet je als consument aan de Zonnatura. Die valt wel mee. Dat gekke zinnetje betekent dan 'Het is op zo'n manier biologisch dat het wél lekker is.' Toch zou dat vreemd zijn, want biologsch heet in alle andere campagnes nou juist lekkerder.
Dus als het niet betekent wat we denken, wat zou je dan moeten begrijpen in dat winderige bushokje?
We breken er ons al dagen het hoofd over. Of zou Zonnatura gewoon geen beste tekstdichter hebben?
Dit artikel afdrukken
Daarom moet je als consument aan de Zonnatura. Die valt wel mee. Dat gekke zinnetje betekent dan 'Het is op zo'n manier biologisch dat het wél lekker is.' Toch zou dat vreemd zijn, want biologsch heet in alle andere campagnes nou juist lekkerder.
Dus als het niet betekent wat we denken, wat zou je dan moeten begrijpen in dat winderige bushokje?
We breken er ons al dagen het hoofd over. Of zou Zonnatura gewoon geen beste tekstdichter hebben?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook