In de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel lijkt de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder. De superfoods vliegen ons om de oren, we zoeken ons heil in exotische producten en gezond eten lijkt duurder dan ooit. Na de #powertothepieper video die in februari 2015 social media overspoelde, komt aardappels.nl met een nieuwe commercial. Bekijk de video voor een flinke dosis aardappel-humor.
De commercial is hier te bekijken.
Hieper de Pieper from Aardappels.nl on Vimeo.
Behalve op het beeldscherm, komt #powertothepieper tussen 5 en 14 oktober ook langs op radio538 en SkyRadio. De campagne wordt mede gefinancierd met middelen vanuit de EU.
Fotocredits: still uit de commercial
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Zoals in 9 van de 10 reclame-uitingen wordt ook hier weer het probleem van het product (je wil er eigenlijk helemaal niet mee gezien worden) gecommuniceerd, 'o ze vinden zichzelf ook niet hip'.
Leuker had me het thema geleken: OMG de aardappel is niet hip. Dat komt nooit meer goed met de 100 miljoen porties frites, de 120 miljoen pannetjes stamppot en de 500 miljoen bordjes met aardappelen, vlees en groenten met lekkere vette jus.
Vraag aan marketeers: hebben aardappeltelers iets aan zo'n campagne?