0
Fotocredits: 'Coca-Cola', wikimedia.org

FlashCulturele Coca-Cola

Coca-Cola Zero Sugar - tot voor een paar jaar heette dat nog Coke Zero - krijgt een nieuwe, 'even more iconic Coke'-smaak. Nu het normale leven in zicht komt na de coronapandemie, wil de frisdrankproducent deel uitmaken van dit "mooie, cultureel relevante moment dat zich natuurlijk in New York City afspeelt", jubelt Coca-Cola.
In 1985 deed Coca-Cola ook zoiets. 'New Coke' moest coladrinkers weglokken van de zoetere Pepsi-cola. Het bleek een totale sof. Binnen een paar maanden moest New Coke plaats maken voor Coca-Cola Classic. Zou Coca-Cola geleerd hebben van 1985? Smaken veranderen, zegt de frisdrankproducent, en ons doel is fans de best-smakende Coca-Cola te geven in de meest iconische verpakking powered by onze meest creatieve, consumentgerichte marketing tot nu toe. Vanaf september valt er niet meer aan te ontkomen.

Independent - Coca-Cola is changing its recipe ? soda fans are worried, 18 jul 2021
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.