Alleen al in België. Het ogenschijnlijk weggeven van koopwaar, alsof het helemaal gratis is, kostte vorig jaar supermarkten en producenten €600 miljoen aan omzet. Dat weggeven gaat in de vorm van 'Twee halen één betalen' of zelfs '1+2 gratis'. In Nederland leggen uitgekookte consumenten dankzij zo’n actie een voorraad aan om het uit te zingen tot de volgende actie. In België wordt gevreesd dat mensen voor een gewone korting hun bed niet meer uit komen.
De Morgen - Record: 600 miljoen euro aan gratis producten, 18 jun 2019
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Blijkbaar maken ze genoeg winst om dit soort aanbiedingen te kunnen doen, dus ik doe daar vrolijk aan mee.
Inderdaad koop ik soms een tasje (of 2) vol bij een goede deal, tegen de tijd dat het op is zijn de volgende hamsterweken er wel weer. Zullen ze vast geen verlies op draaien want ze doen dat al jaren.