Aviko maakt frites en noemt die van oma. Dat moeten we wel weten en daarom hangen de bushokjes er vol mee. Natuurlijk maakte oma die frites niet. Maar remt dat ongeloof het effect van de reclame?
Ik vroeg het enkele mensen in het bushokje. Het antwoord was duidelijk: nee, natuurlijk komt er geen oma aan die frites te pas. Of mensen dan deze toch of juist niet zouden kopen als die ongeveer even duur zou zijn als een zak met niet dat ge-oma en dat gezellige gebreide motiefje?
Wat denk je?
Het leukste is natuurlijk als je het even probeert als je toch op de bus, tram of trein staat te wachten. Kom het hier rustig vertellen.
Dit artikel afdrukken
Wat denk je?
Het leukste is natuurlijk als je het even probeert als je toch op de bus, tram of trein staat te wachten. Kom het hier rustig vertellen.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook