![image](/images/uploads/limburg.gif)
Hoge kijkcijfers in Vlaanderen en dito extra vrachten toeristen, die afzakken naar de Limburgse fruitstreek, geven het Limburgs zelfvertrouwen alvast een extra boost. Wanneer ik dit intik, ben ik net terug van de opstartvergadering van FairTradeGemeente Sint-Truiden, het kloppend hart van de Limburgse fruitstreek. In Vlaanderen ballen we met deze campagne het verhaal van de boeren in Noord en Zuid samen tot één geheel.
Voor wie nog niet kijkt: een achte aanrader,wanneer je je een mening wil vormen over het verhaal achter de producent van appels en peren.
Zondagavond op EEN.
andere filmpjes op YouTube
Toeristische informatie: katarakt.tv
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juli krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juli krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook