Vakblad Verpakkingsmanagement: ‘Het water met een spirituele boodschap is gewoon bronwater, maar de etiketten nodigen uit tot gebed.’
‘God en geloven. De consument kiest de fles die hem past. (...) Elke keer dat de consument drinkt kan hij genieten van de rustgevende passende gebeden om extra inspiratie op te doen.’
Wat en vondst. Dit kan ook met frikadellen en hagelslag!
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Ik dacht opeens: het is al gedaan met pasta, olie en meer. Inderdaad, door Aldo Wink die het uit Duitsland haalde: In petto. Het stond een tijdje bij De Bijenkorf maar het staat er niet meer voor zover ik weet.
Zou de Maria-kroket het wel doen?
maar nee ! die schoen moet ge niet aan trekken, maar de parallel met jomanda (als een fake-maria) is zo overduidelijk, dat ik dat niet kon laten liggen. en de waanzin rondom haar ongeevenaard.
ik ben er van overtuigd dat klootwijk het opgemerkt zou hebben, was het hem niet ontschoten....
maar er zijn er in vlaanderen waarschijnlijk meer die naar lourdes gaan voor een fles water, dan bij u, dus wat dat betreft kan ik hollanders niets verwijten.
het belangrijkste van mijn post is het steeds verder evolueren van een 'verpakkings- en verplaatsingshandel'. flessenwater is daar een goed voorbeeld van.
@ Marieke: De afkeer van de Noordelijke Lagelanders heb ik met alle soorten van genoegen geprobeerd te begrijpen. En er zijn vast duizendenéén redenen te vinden om ze te staven. Ze (de NL-ers) begrijpen namelijk inderdaad niets, maar dan ook niets, van echt voedsel en lekker eten. Gelukkig zijn daar nog (de door mij innig geliefde!) Zuidelijke Lagelanders die één en ander recht zetten.
niets vondst: water is altijd 'gratis' in flesjes.
bij de frisdrankenindustrie is het winstaandeel per fles(je) op de onderdelen transport, logistiek, reclame, overhead (die na het water en de koolzuur) allemaal deel uitmaken van het totale kostenplaatje, vele malen groter, dan de winst over het water en de koolzuur. die zijn vrijwel gratis. bij de aankoop van een fles spa koop je geen spa maar een fles.
en 'god' in een flesje is niet nieuw ook:
nergens is de waanzin omtrent geneeskrachtig water tot zo'n grote hoogte geklauterd als in de noordelijke nederlanden, waar duizenden een flesje water op de tv zetten om het door een in het blauw geklede dame (de surrogaat maria van lourdes uit de betuwe) op ambachtelijke wijze in te laten stralen….
"25cl d'eau gratuite". Je betaalt dus voor het flesje, en je krijgt het water en de zegen op de koop toe? Wat een vondst en ik maar denken dat die betaalde kaarsen bedoeld waren om de kerk te verwarmen.....stom stom stom.
NB: Oeps, koren/kaas (kaas ?) nu in/op/naast de molen van de marketeer/grootgrutter/multidinges: Zie je nou wel, ook de meest gelovige (of goedgelovige) wil (en zal) beduveld worden (maar wist ook niet dat 'ie het al werd).