Televisiezender Discovery Channel doet 'live' verslag van de dramatische afloop van de terugzetting van zeehond Snuffy, meldt De Standaard. Het blijkt de slimme reclamecampagne te zijn voor de "Shark Week" die op 4 augustus van start gaat. In die week wordt aandacht gevraagd voor de haai. Dat mag blijkbaar wel een zeehondje kosten.
Dit artikel afdrukken
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Tja, dat eten ze nou eenmaal he. Als het in de documentaire gefilmd wordt dat een haai een zeehondje pakt is het niet zielig? Dat is gewoon de natuur en kan je niks aan doen als je een zeehondje terug wilt gaan zetten, vooral niet als je weet dat er haaien rondzwemmen, dan moet je het lot zo laten lopen of zet het beestje uit waar ze even niet zwemmen.