Hoe promoot je Nederland-melkland dat steeds meer melk moet maken om de prijzen op de wereldmarkt bij te houden? Nou gewoon, hip en met een viral. Hebt u 'm al gezien? En vertel eens eerlijk: zouden we daar nou nóg meer melk van gaan drinken?
De verzamelde Nederlandse zuivelaars huurden designer Aziz Bekkaoui in voor de campagne Melkkleuren. Doe er een DJ bij en je hebt een eigentijdse en niet-kneutigere multiculti Joris Driepinter.
Dit artikel afdrukken
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
“Hebt ( heeft) u 'm al gezien? En vertel eens eerlijk: zouden we daar nou nóg meer melk van gaan drinken? “
T’is niet het enige filmpje.
Ja, mijns inziens werkt dit. De muziek staat mij persoonlijk niet aan. Heb het meer begrepen op Brahms. De EO en bepaalde commercie waren er tientallen jaren geleden al achter dat je met muziek, in dit geval muzak ( de term voor deze muziek) de mensen achter je krijgt.
Maar voor mij “no milk today”.
Carnavaleske, multiculti vogeltjesdans. Brrrrrr, ik krijg er behoorlijk jeuk van en kon het niet uitzien.
"Tegelijkertijd is melk een drank die verbindt, want melk stroomt door alle culturen." aldus de website van Melkkleuren...
Denk je dat de multiculti-drive (bravo wat mij betreft!) het motief achter deze actie is?
Ik vind het wel zeer interessant dat melk nu gekoppeld wordt aan de Nederlandse cultuur en identiteit en in de markt wordt gezet als een 'verbindende factor' tussen allerlei culturen, op de website van melkkleuren althans...