Een berichtje van Meisje vanmiddag. Of het nieuws via Internet al op mijn Franse PC was beland: Mars helpt Nederland zich weer beter te gaan voelen.
Nee, eigenlijk niet. Maar dat ligt aan mij. Ik keek gewoon niet. Nu heb ik het dan wel gezien. Mars haalt tijdelijk de merknaam 'Mars' van de wikkels van zijn repen en zet er wat anders op:
- Enjoy
- Good Luck
- Smile
- Happy
Reden: "want Nederland kan wel wat positieve energie gebruiken. Vindt Mars."
Begrijp je wel? Ik niet in ieder geval. We geven weer geld uit als water, dus we voelen ons prima.
Wat bedoelt Mars dat het niet zeggen kan?
Dit artikel afdrukken
Nee, eigenlijk niet. Maar dat ligt aan mij. Ik keek gewoon niet. Nu heb ik het dan wel gezien. Mars haalt tijdelijk de merknaam 'Mars' van de wikkels van zijn repen en zet er wat anders op:
- Enjoy
- Good Luck
- Smile
- Happy
Reden: "want Nederland kan wel wat positieve energie gebruiken. Vindt Mars."
Begrijp je wel? Ik niet in ieder geval. We geven weer geld uit als water, dus we voelen ons prima.
Wat bedoelt Mars dat het niet zeggen kan?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
ernstig staaltje newspeak om je werknemers met associates aan te duiden, werkt op mijn lachspieren
Oh, dus er is echt iets mis in Nederland?!?!
Mooi bedrijf, Mars, en mooi dat ze positieve woorden op hun wikkel zetten:
As individuals, we demand total responsibility from ourselves; as associates, we support the responsibilities of others.
Respect for the individual is at the heart of the Responsibility principle. At Mars we encourage associates to accept personal responsibilities so that all associates can achieve their full potential.
We focus on breaking down divisive work practices that depend on status. Private offices and reserved car parking spaces are not part of the Mars culture.
Communication and team-work turning common business goals into shared aspirations; ethical practices and high standards of corporate responsibility; honesty and candor; cultural diversity; these all build a framework for human relations which supports the individual and promotes an open environment of trust.
Engelse woorden maken ons gelukkig? En hebben ze verzamelwaarde: tien maal Happy = 1 kaartje voor de Efteling?
Even raden: dat suiker (=positieve energie) niet meer mag maar suikervervangers niet meer kunnen en je er daarom maar helemaal niet meer over moet lullen.