Innovatieve spelers op het gebied van voedsel te over: producenten van streekproducten, ondernemers, winkels, markten, horecagelegenheden, voedselcoöperaties en educatieve projecten. Of ze allemaal rendabel zijn, is de vraag. Levert samenwerking met grotere partijen in de voedselketen iets op? Heeft het zin als vele kleine spelers zich onderling verenigen? Liggen er mogelijkheden voor gezamenlijke
marketing? Welke spannende allianties tussen jong/innovatieve spelers en gevestigde partijen zijn denkbaar?

Kom het ontdekken op een speciale netwerkbijeenkomst die Urgenda, de Youth Food Movement en Rabobank Amsterdam organiseren op vrijdagmiddag 16 maart. We gaan deze middag contacten leggen, allianties smeden en concrete activiteiten ontplooien. Speciale aandacht is er in het Jaar van de Coöperatie voor de voedselcoöperatie.

Met medewerking van: Paul Bos (producentencoöperatie Meerboeren), Sarriel Taus (consumentencoöperatie ZUIDERMRKT), Maurits Steverink (Smaakacademie Achterhoek) en Sandra van Kampen (Urgenda – NieuwVers). Ook staan medewerkers van o.m. Stichting DOEN, Syntens, Foodconcepting, Greenwish, het ministerie van EL&I, de Rabobank en Urgenda klaar als vraagbaak.

Praktische informatie
De middag vindt plaats voorafgaand aan de opening van het Food Film Festival. Deelname kost 35 euro en is inclusief diner en openingsfilm Mugaritz, die om 20.30 uur begint. Aanvang: 15.30 uur. Plaats: Conferentiecentrum IIRE, Lombokstraat 40, Amsterdam, op steenworp afstand van Studio K (locatie FFF). Het volledige programma is te vinden op www.nieuwvers.nu of www.foodfilmfestival.nl
Opgeven kan door een mail te sturen naar maria.kolossa@urgenda.nl, onder vermelding van je naam en profielgegevens, je functie en wat je die middag wilt inbrengen en halen.
Dit artikel afdrukken