![image](/images/uploads/schotland-right-ingredients.jpg)
Verfrissend. Als je het nog een stapje doordenkt heet het in hippe communicatie-termen 'co-createn'. Marco Derksen liet gisteren zien hoe bedrijven ermee omgaan. Overheden zouden dat ook kunnen doen. Op hun eigen manier natuurlijk.
Het is aardig om beide plannen 'ns te vergelijken. Waar het Nederlandse ministerie hamert op iets abstracts als 'de betrokkenheid' van burgers, maakt de Schotse die concreet met acties: vraag waar je eten vandaan komt en hoe het is gemaakt. Ook al zo'n verfrissend verschil. Er lijkt goed nagedacht over het effect.
Misschien kunnen we iets van ze leren, ook al is het behoorlijk 'marketingcommunicerend' geschreven.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog