Reizigers kunnen tijdens de avondspits onder meer genieten van fusilli bolognese, tajine kip met parelcouscous, gevulde wraps en pizzapunten. Hiermee voorziet AH To Go in de groeiende out of home consumptie.
"We zien dat consumenten steeds meer gewend zijn onderweg te eten. (…) Voor het sporten of een theatervoorstelling, zijn ze op zoek naar een lekkere, warme maaltijd die ze tijdens het reizen kunnen eten”, zegt Jan-Willem Dockheer, directeur AH To Go in Distrifood.
AH To Go start met de verkoop van de maaltijden in 5 filialen, in Amsterdam, Utrecht en Eindhoven. Als het aanbod aanslaat, zal het aantal verkooppunten snel uitbreiden.
Naast warme avondmaaltijden komen er ook warme ontbijt- en lunchgerechten als pancakes, egg-muffins, warme soepen, quiches en tosti’s. De gerechten worden gepresenteerd in een speciaal schap waarin ze op de juiste temperatuur blijven.
#1 Slechte zin, daar in de tweede alinea., Hans !
Ja. Klopt. Ik had haast, maar misschien komt die toch over...
"de groeiende out of home consumptie." Vreten op een bankje op het NS-station..
Of op een bankje in een parkje, of op een holletje naar de magnetron thuis..
Allereerst is het al dubieus niet in staat te zijn zich in correct Nederlands uit te drukken.
Ten tweede mag er van mij een serieus wetenschappelijk onderzoek komen, ik denk daar bij aan Stapel en Roos.... (?), in hoeverre out-of-home vreten de band tussen fysieke bereiding van natuurlijke grondstoffen er de oorzaak van is, dat mensen hun voeling met de natuur weer een stapje verder verliezen.
(Kan die cartoon van die twee trend-madamen van 'Absolutely Fabulous' , die perfect de draak staken met stupide trends, niet meer vinden, waar de een aan de andere vraagt in de keuken:
'Oh, dear..!, do you know how to cook water ?".)