Marktonderzoeksbureau Innova Market Insights doet al enige jaren voorspellingen over trends in de voedingsmiddelenindustrie die waar blijken.
Voor 2014 zien ze de volgende trends:
- verminderen voedselverspilling en -verliezen, bijvoorbeeld door terugwinnen uit afvalstromen
- herkomstetikettering teneinde het vertrouwen van consumenten terug te winnen
- thuiskoken wint aan populariteit ('back tot basics' pleasures)
- innovatie verschuift naar kleine spelers
- holistische benadering van gezondheid via voeding en dranken.
Dat meldt FoodNavigator.
Dit artikel afdrukken
Voor 2014 zien ze de volgende trends:
- verminderen voedselverspilling en -verliezen, bijvoorbeeld door terugwinnen uit afvalstromen
- herkomstetikettering teneinde het vertrouwen van consumenten terug te winnen
- thuiskoken wint aan populariteit ('back tot basics' pleasures)
- innovatie verschuift naar kleine spelers
- holistische benadering van gezondheid via voeding en dranken.
Dat meldt FoodNavigator.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Whishful thinking