In Bushokjes & Bladen word je opgevoed. De advertenties die reclamemakers daar ophangen en afdrukken maken duidelijk waar het nog aan schort in ons denken en doen. Wij vinden iets dat niet klopt of hebben nog geen dringende behoefte aan iets heel belangrijks. Reclamemensen zijn aardige opvoeders en corrigeren dat.
In de nieuwe serie B&B gaan we op maandag, woensdag en vrijdag op zoek naar het waarom van een nieuwe advertentie. Misschien komen we wel tot heel andere conclusies dan die aardige opvoeders. Deze eenmalige zondagse première is voor Vitaminwater. Volgens de reclamemakers van Vrumona is dat "Ideáál voor als je op de tram staat te wachten".
Vraag aan onze lezers: welke goede redenen hebben we om water met suiker te drinken als we op de tram staan te wachten?
Taaltip van de redactie aan Vrumona: maak er 'Ideaal wachtwater' van. Da's korter en steviger. Die poster hangt toch al in een wachthokje.
Als je goed kijkt naar de advertentie dan zie je dat Vitaminwater ook 'de hele dag fris is'. Dat doet ons vermoeden dat het water wil concurreren met Odorex. Mensen komen vaak bezweet in tram- en bushokjes aan omdat ze bang zijn te laat te komen.
NB: tips voor advertenties (met goeie foto!) zijn welkom op redactie@foodlog.nl
Dit artikel afdrukken
Taaltip van de redactie aan Vrumona: maak er 'Ideaal wachtwater' van. Da's korter en steviger. Die poster hangt toch al in een wachthokje.
Als je goed kijkt naar de advertentie dan zie je dat Vitaminwater ook 'de hele dag fris is'. Dat doet ons vermoeden dat het water wil concurreren met Odorex. Mensen komen vaak bezweet in tram- en bushokjes aan omdat ze bang zijn te laat te komen.
NB: tips voor advertenties (met goeie foto!) zijn welkom op redactie@foodlog.nl
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook