Tegelijk zie ik net een mailtje binnenkomen van Johnny Hoogenkamp. Hij maakte zich kort geleden druk over de 100 miljoen euro die de varkenssector schijnt te besteden 'aan informatie, kennis en marketing'. Bijna dezelfde vraag: wat hoor je over de varkenssector in pers en pogingen tot promotie?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Je hebt een punt maar ik betwijfel of het voorbeeld juist gekozen is. De tuinbouwsite is namelijk echt wel een koerswijziging. Het gaat om arbeidsmarkt communicatie, de site is gericht op jongeren en ik heb hem uit en te na voorbij zien komen op Twitter, vooral kort na de lancering.
Ben bang dat dit onderwerp geen hond interesseert.
Ging dat artikel van Johnny Hoogenkamp niet over reclame en advertenties van bedrijven in vakbladen e.d. en niet direct over promotie naar buiten de sector?
Jazeker. Maar die marketing toch niet zeker ....
Flash doet het niet op iPhone en iPad :-)